Promocje
Piórnik kosmetyczka Herlitz Flexi Chase
Piórnik kosmetyczka Herlitz Flexi Chase
19,99 zł 15,99 zł
szt.
Piórnik kosmetyczka Herlitz Flexi Goal
Piórnik kosmetyczka Herlitz Flexi Goal
19,99 zł 15,99 zł
szt.
Piórnik kosmetyczka Herlitz Flexi Pink Butterfly
Piórnik kosmetyczka Herlitz Flexi Pink Butterfly
19,99 zł 15,99 zł
szt.
Klej szkolny biurowy w sztyfcie PELIFIX Pelikan 40g
Klej szkolny biurowy w sztyfcie PELIFIX Pelikan 40g
8,12 zł 5,99 zł
szt.
Klej szkolny biurowy w sztyfcie PELIFIX Pelikan 10g
Klej szkolny biurowy w sztyfcie PELIFIX Pelikan 10g
3,09 zł 2,09 zł
szt.
Teczka z rączką twarda MOVIESTAR PLANET
Teczka z rączką twarda MOVIESTAR PLANET
19,98 zł 14,90 zł
szt.
Plecak szkolny, wycieczkowy 15'' THE CAT
Plecak szkolny, wycieczkowy 15'' THE CAT
96,90 zł 67,90 zł
szt.
Plecak 12'' Cleo & Frank
Plecak 12'' Cleo & Frank
44,90 zł 31,99 zł
szt.
Piórnik tuba Hello Kitty 34
Piórnik tuba Hello Kitty 34
14,99 zł 10,99 zł
szt.
Torebka na ramię A Hello Kitty 34
Torebka na ramię A Hello Kitty 34
42,12 zł 29,99 zł
szt.
Torebka na ramię C Hello Kitty 34
Torebka na ramię C Hello Kitty 34
47,25 zł 34,99 zł
szt.
Piórnik kosmetyczka Flexi Transformers Herlitz
Piórnik kosmetyczka Flexi Transformers Herlitz
21,00 zł 17,80 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje

2. REKLAMACJE

Pobierz formularz reklamacyjny PDF

Pobierz formularz reklamacyjny w formacie WORD

2.1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje, dotyczące zawartej Umowy pod adresem:

biuro@dzieciaki-szkolniaki.pl 

lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy:

FHU AKART Artur Szymański
os. Kasztelańskie 6b/6, 66–300 Międzyrzecz

2.1.1. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
a) [Imię i nazwisko], [ulica i numer domu], [numer telefonu]
b) [kod pocztowy], [miejscowość]
c) [nazwa użytkownika Allegro]
d) [data zakupu produktu/ów]
e) [numer dokumentu sprzedaży]
f)  [nazwa produktu/ów]; [ilość sztuk]; [cena brutto reklamowanego produktu/ów]; [wartość brutto reklamowanych produktów].
g) [opis stwierdzonych wad produktu, data i okoliczności stwierdzenia wady]
h) [żądanie reklamującego - naprawa, wymiana, inny]
i) [nazwa banku do zwrotu należności]; [numer rachunku bankowego]

2.2. Po otrzymaniu zgłoszenia Sprzedający w ciągu 14 dni od jego otrzymania, poinformuje Kupującego o sposobie załatwienia reklamacji.

2.3. W przypadku konieczności odesłania produktu i uzasadnionej reklamacji, Sprzedający zwróci kupującemu koszty przesyłki do wysokości przesyłki pocztowej ekonomicznej.

2.4. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, na podstawie opinii producenta/dystrybutora, koszty przesyłki w obie strony pozostają po stronie Kupującego. Sprzedawca informuje kupującego o odesłaniu produktu oraz może wymagać przedpłaty tytułem kosztów przesyłki.

2.5. W przypadku uzasadnionej reklamacji Sprzedający zwraca kupującemu koszty odesłania produktu jedynie do wysokości przesyłki pocztowej ekonomicznej oraz ponosi koszty dostawy produktu wolnego od wad.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl